۱۳۸۷ شهریور ۴, دوشنبه

گاف رهبر نظام و حرفى كه از دهانش پريد


خبرش را كمى بعد از اينكه فهميدند آقا بند را آب داده است از روى سايت رهبرى وايرنا حذف كردند. آقايان و خانمها ! قراراست همين دولت و همين رئيس جمهور حداقل ۵ سال ديگر به شما خدمت كنند٠ چى نمى خواهيد؟ مگر دست شماست كه بخواهيد يا خواهيد؟ مقام رهبرى مايل هستند كه ايشان ۵ سال ديگر نفت بياورند روى سفره شما! مثل اينكه به مقام رهبرى خيلى خوش گذشته است . ببينيد چه فرموده اند:آ

آقای خامنه ای گفت: «آنچه که در مورد سال آخر اين دوره بايد به شما عرض بکنم، چند نکته است. يکی اينکه در اين سال آخر با روحيه سال اول کار کنيد. البته احساس می کنم همين جور است؛ اما در عين حال تاکيد می کنم. فکر نکنيد که امسال، سال آخر دولت است؛ نه.»


یآيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران در سخنانی که متن کامل آن يکشنبه شب منتشر شد از محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری این کشور خواست تا برای پنج سال آينده برنامه ريزی کند.
اين اظهار نظر صريح رهبر ايران خطاب به آقای احمدی نژاد که در تاريخ جمهوری اسلامی ايران بی سابقه است از سوی دفتر آيت الله خامنه ای بر روی سايت اينترنتی وی قرار گرفت و خبرگزاری جمهوری اسلامی، ايرنا، به فاصله کمی آن را انتشار داد.
اما ساعاتی پس از قرار گرفتن اين خبر بر روی سايت ايرنا، که در رسانه های خارجی نيز بازتاب يافت، هم سايت رهبر ايران و هم خبرگزاری جمهوری اسلامی اقدام به حذف آن از صفحات اصلی خود کردند.
انتشار متن کامل اظهارات آقای خامنه ای در ستايش از دولت نهم و لزوم برنامه ريزی آن برای پنج ساله دوم در حالی صورت می گيرد که گروه ها و احزاب مختلف سياسی در ايران به مناسبت های مختلف در باره انتخابات سال آينده رياست جمهوری اظهار نظر کرده و از تلاش جدی خود برای معرفی نامزد انتخابات خبر می دهند.
«فکر نکنيد که امسال، سال آخر دولت است»
آيت الله خامنه ای روز شنبه، دوم شهريور ماه، بنا به سنت هر سال خود و در آستانه هفته دولت با رييس جمهوری اسلامی و وزيران دولت نهم ديدار و علاوه بر ستايش کامل از عملکرد محمود احمدی نژاد، خواستار توجه آنها به مسائل اقتصادی و پذيرش پاره ای از انتقادها شد.
اما آنچه که از محورهای سخنان رهبر جمهوری اسلامی ايران بود و در گزارش های اوليه خبرگزاری های رسمی و نيمه رسمی ايران منتشر نشد، سخنان وی در خصوص ادامه کار دولت محمود احمدی نژاد پس از پايان دوره اول او بود که يکسال به خاتمه آن باقی مانده است.

هیچ نظری موجود نیست: